mijn JOOST

Veel gevraagd over mijn JOOST

Wat zijn de voordelen van Mijn JOOST?

Algemeen

Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf je huurderszaken op een moment dat het jou uitkomt. Wat kun je allemaal inzien en regelen via Mijn JOOST?

  • De gegevens van jouw woning en betalingen bekijken
  • Je persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen.
  • Gemakkelijk zaken aan ons doorgeven of aanvragen. Denk aan het opzeggen van de huur of het aanvragen van medehuurderschap.

Wat is het verschil tussen Mijn JOOST en Postex?

Algemeen

Op Mijn JOOST kun je jouw persoonlijke gegevens bekijken en persoonlijke zaken regelen. Via Postex kun je:

  • jouw post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe je jouw post wilt ontvangen. Je ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging die je moet accepteren;
  • jouw e-mailadres doorgeven of aanpassen;
  • jouw huur betalen via een AcceptEmail. Je ontvangt iedere maand een e-mail met daarin een betaallink. De huur maak je via iDeal naar ons over.

Ik heb een bewindvoerder. Kan ik gebruik maken van Mijn JOOST?

Algemeen

Nee, je kunt geen gebruik maken van Mijn JOOST wanneer je onder bewind staat. De meeste functies op onze website zijn gewoon toegankelijk. Een reparatieverzoek indienen kan via jouw postcode.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn JOOST?

Algemeen

Je krijgt een uitnodiging voor het activeren van je account. Je volgt de stappen die in de uitnodiging staan. Neem bij vragen contact met ons op.

Is Mijn JOOST veilig om te gebruiken?

Algemeen

Mijn JOOST is veilig te gebruiken. Wij zorgen ervoor dat alle informatie via een veilige verbinding te zien is. Het is jouw verantwoordelijkheid dat je inloggegevens veilig zijn en niet verder verspreid worden.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Algemeen

Je kunt via de website een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar Mijn JOOST en klik op wachtwoord vergeten. Je kunt hier je e-mailadres invullen. Je krijgt een mail met verdere instructies.

Hoe activeer ik Mijn JOOST?

Algemeen

Je krijgt een uitnodiging voor het activeren van je account. Je volgt de stappen die in de uitnodiging staan. Neem bij vragen contact met ons op.

Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een account. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact met ons op.

Ik huur via een zorginstelling. Kan ik gebruik maken van Mijn JOOST?

Algemeen

Nee dat is niet mogelijk. Mijn JOOST is enkel te gebruiken door mensen die rechtstreeks een huurovereenkomst hebben met JOOST.