automatische incasso

Je kunt je huur op verschillende manieren betalen. De gemakkelijkse manier is automatische incasso. Hiermee betaal je automatisch altijd het juiste bedrag. In de veelgestelde vragen hieronder vind je alle informatie over het betalen via automatische incasso. 

Veel gevraagd over automatische incasso

Ik wil mijn huur via automatische incasso betalen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Gebruik hiervoor het formulier 'Aanmelding en Machtiging'. Hier kun je onder andere op aangeven dat je de huur via automatische incasso wilt betalen. Print het formulier en vul dit in. Het ingescande formulier kun je mailen welkom@wonenbijJOOST.nl. Je kunt het ook per post naar ons sturen:

Woonstichting JOOST
Antwoordnummer 9
5280 WJ Boxtel

Een postzegel is niet nodig. Of geef het formulier af bij ons op kantoor.

Ik wil mijn huur niet meer via automatische incasso betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@wonenbijJOOST.nl.

Ik betaal mijn huur via automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?

Algemeen

Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@wonenbijJOOST.nl. Vermeld hierin je nieuwe bankrekeningnummer, je naam en je adres.

De automatische incasso van mijn huur is niet goed gegaan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als je je huur niet op tijd betaalt dan ontvang je een betalingsherinnering. Hierin staat hoe je de huur alsnog kunt betalen.

Ik ben het niet eens met het bedrag wat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact op met onze afdeling Huurincasso via 088 008 1400. We kijken graag met je mee.

Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?

Algemeen

Elke maand op de eerste werkdag van de maand.